Monday 19 November 2012

PALESTINE YOU'RE NOT ALONE

Bismillah Allahuakhbar


Sebaik masuknya bulan Muharram, salah satu bulan haram dalam islam.. yakni diharamkan pembunuhan dan peperangan di bulan ini kerana Allah muliakannya, Israel laknatullah itu (Yahudi celupan) mulakan serangan secara agresif dan bertubi-tubi keatas Palestin.

Seluruh dunia cakna dan marah akan kekejaman rejim celupan ini. Bukan sahaja saudara seagama kita yang turut bangkit memperjuangkan Palestin, bahkan mereka yang bukan beragama islam juga turut menyokong Palestin atas dasar kemanusiaan. Apa yang ingin ditekankan disini ialah, akhlak cerminan yang patut ada pada diri seorang muslim diwarisi dan ditonjolkan oleh kenalan kita yang bukan islam. 

Walau mereka tidak faham isu sebenar dan konflik sebenar mengenai tanah Palestin, mereka (saudara kita yang belum islam) turut sama berganding bahu mengecam kekejaman rejim celupan ini..


[ Protes di BOSTON ]


[ Protes di Istanbul TURKI ]


[ Protes di INDONESIA ]


[ Protest di Northampton MA ]


[ Protes di Milano ITALI ]


[ Protes di Nottingham UK ]


[ Protes di Newyork U.S ]


[ Protes di South Korea ]


[ Protes di Picadilly Garden U.K ]


[ Protes Rakyat Malaysia di Mesir untuk PALESTIN ]

Dan banyak lagi yang dilakukan di seluruh negara di dunia ini tanda prihatinnya mereka. Namun bagi kita yang muslim, yang tahu hadis akhir zaman, jangan sesekali pernah reda daripada isu Palestin, kita kena berjuang sehingga ketitisan darah, sehingga islam tertegak di Palestin dan sehingga wujudnya empayar khilafah untuk menegakkan dan mendaulatkan islam semula di bumi yang Allah titipkan ini.

NATURE MUJAHID IN SOLIDARITY WITH PALESTINE..

TAKBIR!!!! ISLAM WILL WIN... IT'S A MATTER OF TIME.

No comments:

Post a Comment

Coretan Antum ^ ^